ח"כ אלמוג כהן: "לפיד עושה פוליטיקה בזמן מלחמה"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on ח"כ אלמוג כהן: "לפיד עושה פוליטיקה בזמן מלחמה"

    ח"כ אלמוג כהן ב'מהדורת סוף השבוע' בקול חי: "לפיד פוליטיקאי קטן וחסר אחריות שעושה פוליטיקה בזמן שחיילינו נלחמים בקרב. למה הוא לא דורש להדיח את הרמטכ"ל? ממה שאני יודע הוא אמור ללכת הרבה לפני ראש הממשלה"

    אלמוג כהן צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    23:38
    16.05.24
    אבי יעקב No Comments on מתארגנים לקראת חג השבועות? ב'מקס סטוק' תמצאו הכל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית), שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) והשיב לשאלה מה צריך לעשות ברצועה אחרי מיטוט החמאס. "אני דוגל בשיטת השלבים. קודם כל לחסל את כל המחבלים. לחשוב על היום שאחרי זה הטעות הישראלית. המחבלים ששחטו את האחים והחברים שלי לא חשבו על היום למחרת. הכלל הראשון במזרח התיכון זה קודם כל להשמיד את מי שפגע בך ככה.  כשפתחתי לשכה בשדרות לפני כמה חודשים אמרו שאני הזוי".

    הוא הבהיר כי "התפקיד של צבא הוא להגן על חיי אזרחים. גם אני סיכנתי את חיי כחייל. שכחנו את זה ואנחנו בוכים שחיילים צריכים לבצע משימות הגנה על אזרחים. בשביעי לאוקטובר האשליה קרסה אל תוך עצמה. אי אפשר להשוות בין חיי אזרח לחיי חייל. אם ימשיך להיות איום מעזה שכל אחד יחזור למדינה ממנה הוא בא ואין טעם להישאר כאן. יש לנו הישגים גדולים. מדינה שלא מוכנה לשלם מחיר בשביל שקט לא ראויה לשקט ולא תקבל אותו".

    כהן תקף: "לפיד פוליטיקאי קטן וחסר אחריות שעושה פוליטיקה בזמן שחיילינו נלחמים בקרב. למה הוא לא דורש להדיח את הרמטכ"ל? ממה שאני יודע הוא אמור ללכת הרבה לפני ראש הממשלה".



    1 תגובות

    מיין תגובות